ibland kan man bara vara så ensam.

som ikväll och resten av veckan. Anders är på utbildning, som egentligen är väldigt bra. Det kan ge honom större ansvar på jobbet. Kan ställa högre krav och högre lön. Det är bara jag som är egoistisk idag. Man känner sig ensam och har tråkigt.

Det är söndagsfilm nu på tv4. Och den är dubbad, jag hatar dubbade filmer. Precis som när beck hade en gammal gubbe som var dubbad.

Och jag hatar att jag är sjuk. Va fan, jag måste träna till polistesterna. Fet ångest redan.

Var iaf på släktkalas igår, det var skit kul för att vara en släktmiddag. Och det är alltid så himla kul att leka med mina små kusiner. Jag älskar dom.

Nä kanske göra ngt vettigt. Eller vad kan man göra en söndag klockan 21.17 som är vettigt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0