God morgon

Okej, idag började dagen lite bättre iaf. Inte irriterad eller på dåligt humör än. Börjar bara ha extrem ångest över att jag inte tränar til polisen. Det är ju verkligen på håret om jag klarar det på denna lilla tid. Ska börja gå långa promenader i veckan nu så att jag inte förstör mina benhinnor ännu mer än vad dom redan är.

Men jag blir ju aldrig frisk så att jag kan träna ordentligt. Fortfarande kass sen resan. Och vad jag vet så ska man inte träna med värsta förkylning o hosta. Skit också då.

Somnade hyfsat igår när jag bestämde mig för att sova. Sen vakna som en chock att jag lyckats sova nästan hela natten igenom.

Idag sticker syrran upp till Gynning igen. Jennie är ju med i Gynnings nya program Dagens man. Får se om hon hittar ngn dejt idag den lilla linslusen : )

Okej nu är frukosten slut på jobbet så får väl återgå.

Thats all..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0