inventering

Denna helgen har vi haft inventering på jobbet. Jobbade över 5 h o fredes och 16 h i lördes. Det känns ju jättebra.... not.. borde vara olagligt att jobba i 16 timmar. O inte nog med det.. nu har jag söndag idag, sen väntar en 40 h vecka till efter det. Så det var den lediga dagen. Tur man tjänar pengar iaf. Anders kommer och tar hand om mig nästa helg iaf. Nu försöker jag lägga in musik på min nya mobil men det går inte alls bra. Förstår inte vad jag gör för fel?? andy hjälp!! Aja nu är det naturgodis under ett stort täcke och ngn film som gäller..

Jag vill rida igen.



Syrran efter en tävling idag. Nova är så fin. Nämnde jag att jag vill rida igen.

Inte nog med det, idag hittade jag min gamla ponny på youtube. Han är i danmark och hoppar höga hinder. Min älskade Adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0