slakthuset

igår var jag på slakt det var helt ok. Förfesten var rolig. Men jag fick bara i mig ngn cider så blev inte så laddad som jag velat. Så det var tufft att stå på dansgolvet med fulla männsikor. Så vi stannade till ungefär 3 sen tog jag, kusinen och hennes man taxi till mig sen sov de här.

Idag blir en skön söndag, ska mysa o laga lite mat. Jobb som vanligt i morgon.
ska fylla i min kalender med, så jag vet vad som händer. Typ att Anders kommer hit i helgen. Han är nog hårig nu. Han odlar skägg till vasaloppet. Igelkotten men jag har börjat vänja mig : )

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt bara bra här!!=) Tack, din blogg är också jätte fin!!=) Okej, då håller vi tummarna för att du hittar något du gillar bättre.

Ja, jag och mamma har utbildat oss till gympaledare och det är verkligen jätte kul. Man får en sån kick av att stå i mitten!!=) Du är jätte välkommen att komma och prova någon gång.

Bor du i lund nu eller??

Ha det bra!!

Kram

2009-01-25 @ 21:18:58
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0