salta tårar

Som jag grät i måndes kväll. Helt sanslöst. Köpte bok nr två i twilight serien och den började väldigt tragiskt. Jag riktigt hysteriskt grät. Men ibland kan det vara skönt. Jag grät ju till bonde bröllopet med. Jag är blödig okej...

Igår fick jag lite panik på jobbet, jag har ju berättat om att jag haft lite ont i bröstet och det blev bara värre igår. Så fick ringa till doktorn och boka en tid. Bara så jag kan känna mig lugn. Så jag ska dit imorgon.

Ikv ska jag hem till mormor och äta sen ska jag och mamma veckohandla. Nu har jag sett ut 5 reccept som jag vill göra så det ska jag köpa hem.

Igår var Sofia hemma hos mig och hade en klass i Mary Kay. Hon var mycket bättre på att sälja och representera än den som Jennie hade hemma hos sig. Och eftersom jag var värdinna så fick jag även en valfri gåva vilket var väldigt givmilt. Nu SKA jag bli vacker, hehe...

2 nights 3 days........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0