känslor

gud, ibland sitter jag bara o drömmer mig bort. I torsdes när jag var på hemskt humör satte jag mig på golvet i duschen och bara blunda. Jag tänkte att jag var tillbaka i australien, i vattenfallet som vi klättrade i. Det känns så långt bort för tillfället. Likadant nu, Katja var här innan o hon saknar sin flört och allt annat. Nu var jag inne på FB och kolla bilder. O det är svårt för andra att förstå.. men det livet, den tillvaron,, det är sjukt... O människorna, var är alla nu? Varför är inte livet så lätt här hemma. Varför är man tvungen att växa upp? But why? O stränderna och värmen.. o havet o alla fina djur..

Okej, jag har ångest.. men det är väl dags att sluta tänka på den tiden o gå vidare...

idag har jag köpt andra boken (new moon) i twilight serien. Mkt bra.
Sen köpte jag lite andra saker.

Var det ngn som såg bonde bröllopet? Det var så vackert och vilken kärlek. Hoppas de blir lyckliga, även om jag inte var så förtjust i Magnus. Emma sjöng väl ganska fint med. Tänk att göra så på sitt eget bröllop, det är modigt.

Nä om man ska läsa o få dagen överstökad.

4 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0