gbg

Imorgon ska jag till göteborg efter jobb. Ska träffa Andy. Önskar att inte helgen går så snabbt bara. Helt plötsligt är det söndag o då är det dags att åka hem igen. Men vi träffas förhoppnignsvis på valborg.
Vad vi nu ska göra då? : ) det blir ngt kul iaf.

Idag ska jag åka lite inlines iaf, sen blir det middag hos mams o paps. Länge sen man fick gratis mat där, så det är på tiden.

Just det, förra fredagen överraskade Anders mig genom att han satt utanför mitt jobb. Så gulligt. Sen var vi på idoluttagning i lördes. över 8h stod jag i kö men det var kul. ska lägga upp bilder på hur det såg ut.
Det gick bra fast jag inte gick till riktiga juryn men jag gorde mitt bästa. Var måååånga som inte gick vidare. Men men, ska bli kul att se om man ser sig på tvn sen.

Nu, jobb. jag har fått löneförhöjning : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0