Snö

Idag har det snöat hela dagen o hela kvällen. Men det är mysigt. Hoppas det blir en vit jul : )

Jag har inte skrivit här så mkt på ett tag. Men jag mår lite bätttre nu, kan dock inte sova.
Har varit hos doktorn o fått sömnpiller som jag försöker sova på. Men det går sådär, lyckades nästan sova en hel natt nu någon dag denna veckan. Får se hur de går i natt.

Imon ska jag testa att skjuta med pistol, det ska bli intressant.

Sen kommer kanske Sebbe hit imorgon kväll o så ska vi festa lite.

På måndag är det en månad kvar till julafton. Kanske är dags att handla lite julklappar. Iallafall börja så att inte allt hämnar på december lönen. För då kommer det säkert tillkomma nyårs fix.

Nä nu känner jag mig trött, så kanske bäst att ta vara på det o hoppa till sängs.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0