Möte på jobbet

Idag blev vi kallade till krismöte som de så fint blev sagt av VDn him self.
Med hela finans världen som faller ihop så gör vi tydligen inte så bra ifrån oss här på eksandhs. Vi har tappat kunder etc.
Så nu blir det nerskärningar, 3 st tjänster ska tas bort och jag ligger risigt till.
Sist in o sist ut som de säger. De suger!

Men min chef, Stefan har sagt att vi på ELC ska tydligen inte vara inblandade denna gången. Men det är inte över förrens vi vet vem de 3 stackars personerna blir.

Det är planerat en julmiddag imorgon med företaget. Undra hur kul det kommer att bli. Kommer nog bli en stor del skit snack spec när alla får i sig en öl och kanske två snapsar. Men vi får se.
Förstår bara inte varför de inte kunde ha mötet på måndag istället.
Det kommer ju ändå inte hända något idag eller imorgon. Nu blir julfesten drabbad istället. Inte spec smart om man frågar mig.

Men jag har iaf något annat att se fram emot imorgon, för imorgon kväll när jag kommer hem från festen väntar min Anders hos mig. Ska vara här hos mig i helgen, blir bad o bio mm. Och självklart One tree hill : ) Eller hur? Haha

Idag blir det shopping med Vegehall, trevligt värre.

Nu är lunchen snart slut o jobb väntar, mycket jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0