Dags att saker börjar att hända.

Idag har jag ändrat mitt status på fb till i ett förhållande. De är ett stort steg. Men ett bra steg.

Sen idag har jag även varit o pratat med en vägledare ang utbildningar. Kanske socionom sålänge innan polis? Eller.. usch de är jätte svårt. Verkligen.

vad vill man liksom? kan inte bara någon komma o säga vad jag gör om 5 år. Bara så att man vet liksom. De hade varit super. 

Nä de ser ut som att min säng vill att jag ska komma o hålla den sällskap. De vore nåt.
Igår lyckades jag sova en hel natt utan ngr sömnpiller. Hoppas de upprepas inatt.

Tisdag imon.

På fredag är det julfest med företaget sen väntar Anders min pojkvän hemma hos mig. *Lycka*

Sov gott! De ska jag försöka med iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0