varför kan inte män lära sig att fälla ner toalettsitsen?

Att det ska vara så svårt. Jag jobbar på ett mansdominerande arbete. VI är mkt mindre än 10 % kvinnor här på jobbet och i den delen jag jobbar har vi en tjejtoalett. Jag kan förstå att de kanske blir mer kö till killarnas efter som de är överflöd på dessa. Men va *** om man nu använder "min" toalett. Kan man inte då fälla ner sittringen då? Ska de vara så svårt. Vi kan inte stå upp o kissa som ni kan (även om det hade underlättat en del ibland). Utan vi måste ta i sitsen med våra rena händer, det är kanske inte så trevligt som ni förstår. Spec inte eftersom toaletten är allmän egendom och man vet väl inte vad för bakterier det finns. Så snälla, gör en samhällsinsats o fäll ner sitsen, precis som den var när ni kom in på toaletten! Tack!

Nu till något trevligare, jag vann coldplays nya skiva på rixfm innan idag. Man skulle maila in svaret på en fråga, o först in vann. Så nu har man vunnit där två ggr. O de böckerna jag vann sist, vad riktigt bra. Ngt av de bästa jag läst. Mamma har lånat de och hon tyckte samma sak.

Igår var jag alltså hos Diana o kolla film, all boys love Mandy Lane.. speciell film men helt ok. Lite scary ibland bara.
Idag blir det till att pyssla inför julen hemma hos mig.

Innan jag glömmer det med, i natt drömde jag att jag föll på mållinjen.. De handlade om att komma in i min nyårsklänning.. kanske ska akta mig för för mkt julmat. Vill ju gärna komma in i den. Så tajt var den faktiskt inte. Den var itne som klänningen till jennies student. Den kom jag ju inte ens in i när jag köpte den, men som jag kämpa.. Och lyckades : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0