ursäkta men sover ni?

Dagen började bra, sov hela natten. Vakna upp utvilad och skulle bege mig till jobbet.
Men vad hade hänt då? Det var ju snöblandat regn igår, har frusit till under natten. Och ingen jäkla saltgubbe som saltat vägarna. Mamma ringde o bad mig att cykla försiktigt. Som jag gjorde.
Men när jag skulle korsa det ena rödljuset så bara försvann mitt bakdäck under mig och jag halka på bakänden o mina knä slog hårt i marken.

Sover saltnissarna eller? Okej om de inte saltat cykelbanorna men iallafall vägarna kan de väl salta. Tänk på de som sitter i sina bilar o är livsfarliga för sig själv och andra.

Så ut o salta med er!!!

Nu ska jag ringa och gnälla för Anders.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0