Sömn

Att det ska vara så svårt att få till 1 bra natts sömn. Igår hade jag väldigt svårt att få till ett lugn i kroppen o hade bara en massa tankar om allt o ingenting. Och jag försökte göra som min mamma tipsade mig om att bara skjuta bort tankarna o testa att tömma en helt. Men det gick inte alls, ju mer jag försökte desto svårare blev det och ju mer tankar kom. Så jag tog 2 av mina sömnpiller. Har inte tagit ngn så stor dos innan men jag somnade iallafall men idag har de varit svårt att jobba. Har varit seg o ingen kraft i kroppen, känt att jag haft vätskebrist mm. Så ska nog inte ta de tabletterna igen om de verkligen inte behövs. Och inte om jag ska jobba dagen efter.

Men men, idag kom det plötsligt en himla massa snö. Det var jag väl inte riktigt redo för. Det tog verkligen på krafterna att cykla hem, såg inte vägen o man var bara rädd för att ramla. In på apoteket på torget, var tvungen att hämta ut nya p-piller och så våt jag var.. droppade ner hela disken och jag såg ut som en våt mopp eller något. : ) Men det var mysigt sen att komma hem och hänga av sig o krypa ner under täcket i värmen.

Imorgon är det tvättdag för mig, ska försöka städa upp här med. Tycker alltid att jag städar men ändå ligger här kläder lite varstans.

Så avundsjuk jag är på min kompis Sebbe. Åkte till egypten en vecka idag, lagom passande till vädret kan tänkas. Jag hade med verkligen velat åka till solen. Man mår så mycket bättre i solen.
Eller vad tycker ni?
Syrran ska ju med iväg snart, en hel månad till vietnam.. Great : ) 
Fast jag ska väl inte klaga, har ju varit iväg down under i 8 månader. Det var tider det.







Vad tycker ni? Ser underbart ut eller hur?

Nej, nu ska jag försöka sova lite. Nya tag imorgon.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0