jullunch

Idag hade vi (läs skulle haft) jullunch på mitt jobb. Men idag fick vi reda på att vi här på lagret (6 st fast anställda) inte var välkomna för vi hade ej något kundansvar. Vi gör ju bara allt som ingen annan gör men vi var ändå inte bjudna. Medans alla andra får äta. Och i malmö och landskrona var de välkomna. De är bara här i Lund som de är så otacksama. Vill de inte att man ska känna sig uppskattad så att man lägger mer krut och att man kanske ställer upp när de verkligen behövs.. Men men..

Gud vilken gnällig dag det blev idag. Nu ska jag gnälla lite till. Skulle ju gnälla för Anders men han svara inte och jag blev ännu gnälligare. Sen när jag ringde o berättade för pappa att jag ramlat så de första han frågar är hur det gick för cyklen.. Schysst daddy.

Snart är min lunch över..

Annika, börjar jag inte bli bättre tycker du? 3 inlägg sen igår kväll.. Fast de är kanske därför man har blogg. För att man ska lägga in många inlägg.



okej, får inte en stor bild.. ni får 4 små.. underbart. Ge mig sol!


Kommentarer
Postat av: Annika

Nu är du riktigt duktig!! så har jag något o läsa på jobbet också =)



Ett sovtips som jag fick inför en tävling (då man är nervös o har hur mkt tankar som helst i skallen): Var inte sur för du inte kan sova, vänd på det till positiva ord och tänk att du i alla fall får vilat. Det brukar fungera någorlunda för mig de gångerna jag inte kan sova i alla fall!

2008-12-04 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0