äntligen har jag hittat min nyårs klänning

efter väldigt mkt stress igår över att jag aldrig skulle lyckas hitta min klänning så slog de till idag.

Men kan berätta mer om de senare.. Nu till helgens aktiviteter..

Fredag: efter en dags jobb cykla jag hem till Ida för lite återträff. har inte träffat henne på väldigt länge, för länge dvs.
Det blev thai mat, som kom efter en timme sen idol och mys. Sen fick jag massage av Ida. Väldigt skönt och välbehövligt om något.  Sen sov jag där för att vi skulle in till malmö på lördagen.
Lördag: Jag skulle shoppa och Ida skulle jobba. Det blev frukost i malmö för oss med Idas jobb.
Sen började mitt letande efter denna klänning. Ska på nyårs fest med Anders och hans vänner i Uddevalla. Men de gick inte alls som jag ville. Var alldeles för tjock för att klänningar som jag provade. Men de passade inte över brösten, och jag som inte har några bröst?? Hur går det ihop?
Men jag hittade iallafall present som ida hade skickat ut mig för att göra.
Sen handlade jag även en påse lördagsgodig i en spelbutik. Inte för att jag kollat lotterna än. Tänkte göra det imorgon. Tänk om man skulle vara miljonär utan att veta? Eller ha vunnit ngn tusen lapp kanske.
Gick i malmö hela dagen och blev bara mer o mer uppgiven av att inte hitta någon klänning. Så jag åkte till lund, tog min cykel o cykla till nova lund. Inhandlade lite filmer och julklappar.
Sen kom mina föräldrar o hämta mig, stack ut o åt sen åkte vi hem till dom så sov jag där.
Söndag: Mamma fyller nämligen år den 12 så vi firade henne idag. Och det var idag den 7:e som jag hittade den: Min klänning! : ) Överlycklig.. hoppas nu mina bröst (som jag inte har) inte växer så att jag inte kommer i den heller.. det är ju 3 veckor kvar.

Nu har jag kommit hem och ska sätta mig o kolla en av filmerna jag köpt.
Ska slå in presenterna som jag köpt med.
Har faktiskt även bestämt mig för att inhandla en liten plastgran nu till jul. För att komma in lite i stämning och att få det lite julmysigt tills anders kommer hit över jul helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0